Ako si udržať zákazníka?


“Chcete, aby sa k vám zákazníci pravidelne vracali a využívali vaše služby? Musíte im poskytnúť niečo viac. To isté platilo aj pre našu firmu. Začali sme, naučili sme sa a posunuli naše služby na inú úroveň.”

 Či to naozaj malo zmysel a akým spôsobom sa to podarilo našej firme CLASService povie jej CEO Petr Hajčík.

 

 

Všade sa začína od nuly..

Všetko začalo len letiskovými transfermi. Zo začiatku sme sa zameriavali na tento druh služby, pretože nadnárodné firmy boli našim primárnym klientom. V tom prípade vyzeral každý deň v CLASService veľmi podobne. Šofér vyzdvihol klienta v danej firme a zaviezol ho na letisko alebo naopak. To nám však nestačilo. Po niekoľkých jazdách sme vedeli, že chceme dať našim zákazníkom oveľa viac. Chceli sme, aby si po každej jednej jazde povedali, že boli spokojní a chcú sa k nám vrátiť späť.

Netvrdím, že nás to nebavilo,ale chceli sme firmu rozvíjať, posúvať dopredu a spraviť ju dostupnejšou pre kohokoľvek.

Aké služby postupne pribúdali a prečo?


Ako som už spomínal vyššie, chceli sme firmu spraviť dostupnejšou. Firmy pribúdali, ale stále to bola len služba pre vysoko postavených manažérov, riaditeľov a majiteľov firiem.

Verili sme, že s našimi službami môžeme pomôcť aj iným ľuďom. Začali sme analyzovať trh, rozobrali sme si cieľové skupiny a prišli sme na jeden z našich najúspešnejších projektov. Vzhľadom nato, že naša firma sídli v Martine, rozhodli sme sa vytvoriť projekt pre zahraničných študentov medicíny z rôznych kútov sveta.

Cieľom bolo a stále aj je spríjemniť ich cestu domov alebo naspäť do školy. Snažiť sa, aby sa na Slovensko vracali radi, aby ich cesta bola komfortná, bezpečná a aby sa aj našou zásluhou cítili v našej krajine dobre.

 

Fenomén nazývaný sociálne siete


Po všetkých týchto uváhach, analýzach a stratégiach prišlo na realizáciu. Spolu s našou marketingovou manažérkou sme vytvorili koncept, na základe ktorého budeme študentov oslovovať. Vytvorili sme na sociálnych sieťach samostatnú skupinu pre študentov, kde sa mohli zapájať do rôznych súťaží, získať zaujímavé ceny a jazdiť s CLASService za prijateľné ceny. Podporili sme to aj offline reklamou, teda letákmi, banermi a billboardmi.

Teší nás, že sme si medzi študentami našli našu klientelu a preto sa pre nich snažíme vytvárať na sociálnych sieťach také prostredie, aby vedeli že sme s nimi v neustálom kontakte. Ich spätné väzby a komentáre nás posúvajú dopredu a aj vďaka tomu sa snažíme byť lepšími.

S láskou pre lásku

Možno to znie klišé, ale ak vás práca baví a robíte ju s láskou nie je nič lepšie. Práve preto sme sa pred dvoma rokmi rozhodli spraviť niečo pre lásku.

Chceli sme pomôcť budúcim mladomanželom, aby ich dokonalý deň bol o niečo jednoduchší. Poskytovať im svadobný odvoz so všetkým čo k tomu patrí. Naši osobní šoféri v sú vyškolení práve na túto príležitosť. Oblek je samozrejme neodmysliteľnou súčasťou. Pre všetky páry je pred svadbou pripravených niekoľko druhov výzdob, ktoré si
môžu podľa požiadaviek vybrať. Spravidla sú to nevesty, ktoré vyberajú výzdobu auta 🙂

Zámerom svadobného odvozu je, aby si ho mladomanželia užili od samého začiatku, nemuseli sa starať o to ako a kam ich kto odvezie a nemusia zháňať známych a kamarátov. Veľkou výhodou je aj večerný svadobný odvoz, kde šofér rozváža svadobčanov po celú noc, aby aj záver tohto krásneho dňa bol pre všetkých komfortný a bezstarostný.

Zámer do budúcnosti 

Chceme sa priblížiť všetkým ľudom, ktorí chcú cestovať niekde na dovolenku alebo ďaleko za svojou rodinou či známymi. Chceme, aby všetci ľudia mohli zažiť prvú triedu v osobnej preprave.

Pripravujeme jeden zaujímavý koncept, ktorý bude zameraný na podporu cestovného ruchu na Slovensku. Ten vám však priblížime, keď bude aktuálny a budeme radi, ak aj vy budete jeho súčasťou 🙂